Експерти

HydraFacial® — одна з найбільш популярних процедур 2019 року

Представники американського веб-сервісу Yelp опублікували список останніх трендів в косметології. В користувацькому оглядовому форумі з’ясували, що в цьому році особливою популярністю користується HydraFacial® — комплексна процедура по догляду за обличчям. Вона поєднує в собі відразу 5 повноцінних процедур: очищення, лікування, освітлення, антивіковий догляд і тривале зволоження.

За даними Yelp, на сьогоднішній день користувачі платформи згадують гідропілінг в 4 рази частіше, ніж чотири роки тому. А в минулому році журнал Allure повідомив, що в Сполучених Штатах сеанси HydraFacial® проводилися кожні 15 секунд, тобто набагато частіше, ніж ін’єкції ботокса.

Yelp, який надає рекомендації з питань здоров’я, харчування, способу життя і косметичних послуг, проаналізував дані з ~200 мільйонів відгуків, що були зібрані на сайті в зв’язку з його 15-річчям.

Співробітники Yelp припускають, що популярність HydraFacial® викликана зростаючою тенденцією до природної сяючої шкіри та макіяжу «без макіяжу». У звіті веб-сервісу фігурують ще дві косметологічні методики, що допомагають отримати подібний ефект — дермапланінг і мезороллер. Суть першої полягає у видаленні пушкового волосся і відмерлих клітин за допомогою інструменту, схожого на скальпель. Таким чином дермапланінг допомагає вирівняти рельєф і колір обличчя, що в подальшому полегшує нанесення макіяжу. Що стосується мезороллера, з його допомогою фахівці роблять мікроскопічні проколи в шкірі, тим самим стимулюючи синтез колагену і запускаючи процеси природного омолодження.

«В Yelp ми бачимо, що люди надають перевагу косметичним процедурам, які допомагають виглядати природно. Вони відмовляються від автозасмаги і перманентного макіяжу», — поділилася Тара Льюїс, експерт з трендів в Yelp, з редакцією журналу Elle US. Замість цього люди «обирають такі процедури, як дермапланінг і мезороллер, оскільки вони покращують структуру і зовнішній вигляд шкіри».

Що стосується косметичних процедур, що стрімко втрачають популярність, до них відноситься нарощування вій та кератинові процедури для волосся. Сьогодні також спостерігається неухильне зниження популярності солярію, що стало трендом в 2005 році, коли з’явилася інформація про взаємозв’язок штучної засмаги з раком шкіри.

 

Нижче наведено повний список популярних б’юті-трендів від Yelp:

2005 — Бразильська епіляція бікіні

2005 — Корекція брів

2005 — Скраби / обгортання для тіла

2005 — Солярій

2006 — Збільшення губ

2011 — Кератин

2012 — Мікродермабразія

2012 — Лазерна епіляція

2014 — Автозасмага

2016 — Дизайн нігтів

2016 — Перманентний макіяж

2016 — Татуаж брів

2017 — Нарощування вій

2017 — Фарбування / тонування брів

2018 — Шугарінг

2018 — Відбілювання зубів

2019 — Дермапланінг

2019 — Кріоліполіз

2019 — Філлери

2019 — HydraFacial

2019 — Дизайн нігтів

2019 — Колагенові процедури

2019 — Вагінальне омолодження

2019 — Мезороллер

Косметологічне обладнання    »    Блог    »    HydraFacial® — одна з найбільш популярних процедур 2019 року
, ,
Попередній запис
У чому секрет популярності HydraFacial®?
Наступний запис
Як відновити шкіру рук після постійного миття та антисептиків | L’Officiel
Меню