Новини, Експерти

Як вижити бізнесу в період вимушеного карантину: рекомендації британської консалтингової компанії

Британська консалтингова компанія надала 10 рекомендацій, які стануть вам в нагоді в період, коли у вас немає можливості приймати клієнтів в своєму салоні або клініці.

  1. ЗБЕРІГАЙТЕ ГРОШІ

Для багатьох підприємців виникає необхідність скорочення кількості співробітників з метою економії коштів і через відсутність доходу в даний період.

Збереження грошей — це вимушений захід для продовження (нижчого рівня) маркетингу і для подальшого відновлення вашого бізнесу.

В першу чергу приділіть увагу великим постійних витрат: оренда приміщення, комунальні платежі, банківські кредити, лізинг електротехнічного обладнання і т.д. Чи не сповільнюючи, домовтеся про платіжний відпустці, зв’яжіться з постачальниками і домовтеся про порядок погашення заборгованостей по рахунках.

  1. ЗАРОБЛЯЙТЕ ГРОШІ

 Використовуйте всі можливості для заробітку.

Якщо вам не пощастило, і у вас немає “фінансової подушки безпеки”, використовуйте будь-яку можливість взяти кредит або позику. Дізнавайтеся будь-яку інформацію про надання кредитів на час цього складного періоду, зв’яжіться зі своїм банком і отримаєте інформацію про можливості оформлення кредиту на пільгових умовах. Цікавтеся можливістю отримання державних позик, подавайте заявки на їх отримання. Оформіть у банку нові кредитні карти під вигідний пільговий відсоток.

Оскільки в подальшому вам знадобляться додаткові грошові ресурси для перезапуску вашого бізнесу.

  1. КОНСУЛЬТУЄ ТА ОФОРМЛЯТИ СТРАХОВКУ

Пора задуматися про страховку, але якщо ви не впевнені в своїх знаннях, звертайтеся за консультацією до професіоналів.

  1. ПЕРСОНАЛ — планує ВПЕРЕД

Ваша команда, ймовірно, один з найбільших витрат, і якщо ви більше не отримуєте дохід, вам потрібно прийняти кілька важливих рішень. Переглянути резерви грошових коштів і сценарії найкращого / найгіршого варіантів, щоб з’ясувати, як довго це може тривати (хоча ми не знаємо, схоже, це буде кілька місяців, а не тижнів).

Якщо у вас обмежені грошові резерви, вам доведеться прийняти рішення раніше, ніж пізніше, — і робити те, що краще для бізнесу в цілому. Великі компанії по всьому світу просять співробітників взяти відпустку без збереження зарплати — якщо це необхідно для виживання вашого бізнесу, не відкладайте на потім, щоб не потрапити в ситуацію коли якісь резерви витрачаються на зарплату, і як результат, ви не зможете відновити свій бізнес і втрати будуть ще більші. Це важко для всіх нас, і ваша команда зрозуміє, якщо ви проконсультуєтеся з ними і попросіть їх ради і вкладу.

Важко і складно приймати подібні рішення, але обговоріть ці питання з вашою командою, і прийміть правильне рішення в даній ситуації.

  1. НЕ ПРИПИНЯЙТЕ РОБОТУ В ГАЛУЗІ МАРКЕТИНГУ!

Вам необхідно залишатися на зв’язку та підтримувати комунікацію з вашими існуючими клієнтами. Наша порада — не економте на маркетингу. Для підтримання продажів і отримання нових запитів за вашими продуктам, необхідно скласти хороший маркетинг-план: проведення віртуальних конференцій, вебінарів, тематичних онлайн-консультацій, розміщення постів про ваш бренд в соціальних мережах, на сайті. Саме це дозволить вам закласти хороший фундамент у ваші взаємини з клієнтами і вони пізніше звернуться до вас в салон або клініку.

З огляду на практичний досвід авторів даного проекту виживання під час економічної кризи 2008 року, було переконливо доведено, що розглядати маркетинг з точки зору витрат, а не інвестицій — неправильно і помилково.

Але 80% власників і бізнесменів припиняють роботу маркетингу для своїх клієнтів, і ми вважаємо це ВЕЛИКИЙ ПОМИЛКОЮ. Існує безліч ідей, як підтримати свого клієнта в нелегких умовах і ми будемо вас про це інформувати. Але переконливе прохання … Не припиняйте весь маркетинг!

  1. НАВЧАЙТЕСЬ РАЗОМ ЗІ СВОЄЮ КОМАНДОЮ

Якщо ваша клініка / салон закрита для роботи, ваша команда може багато зробити.

Накопичуйте нові знання. Сьогодні в мережі величезна кількість навчальних курсів. Скористайтеся шансом і проводьте час з користю.

Встановіть та використовуйте віртуальну платформу для конференцій, таку як ZOOM або GOTOMEETING, щоб на регулярній основі залишатися на зв’язку з вашою командою для планування і підготовки до повторного запуску.

  1. ПЛАНУЙТЕ, ЧИТАЙТЕ, ВЧІТЬСЯ І АДАПТУЙТЕСЬ ДО СИТУАЦІЇ

Звертайте увагу на все, що ви ще не зробили для свого бізнесу, а не на сам бізнес. Уважно подивіться і вивчіть розміри прибутку від кожної лінії послуг, зверніть увагу на якість вашого маркетингу, на ведення профілів в соціальних мережах, на контент, який ви створюєте і т.д.

Використовуйте можливості, щоб поспілкуватися з 

  1. МОЖЛИВОСТІ

місцевими конкурентами / власниками подібного бізнесу. Обмінюйтеся ідеями, створюйте креатив, шукайте можливості співпраці та поділу витрат в певних областях ваших бізнесів, можливості злиття, створення спільного підприємства і т.д. Обмін ідеями і пошук рішення для порятунку бізнесу нікому не принесе шкоди.

  1. ЗАЛИШАЙТЕСЬ ЛІДЕРОМ

Ваша команда буде потребувати вашої підтримки, тому ви повинні бути спокійними і рішучими в цей нелегкий період карантину.

Звертайтеся за новими ідеями і підтримкою до своєї команди, але пам’ятайте — важкі і критичні рішення доведеться приймати вам. Намагайтеся бути позитивно налаштованими, розглядайте ситуацію в міру її розвитку, сконцентруйтеся на спілкуванні з існуючими клієнтами (ДУЖЕ ВАЖЛИВО І НЕОБХІДНО) і на підготовці до майбутнього запуску, перезапуску вашого бізнесу.

  1. І, нарешті, …

Це важливо для всіх нас, будь ласка, піклуйтеся про своє фізичне і душевне здоров’я. І ще, кращі компанії розуміють, що ВІДМІННИЙ МАРКЕТИНГ — це прекрасне рішення для створення прибуткового бізнесу.

Косметологічне обладнання    »    Блог    »    Як вижити бізнесу в період вимушеного карантину: рекомендації британської консалтингової компанії
, , , , , ,
Попередній запис
Hydrafacial® – найкраща косметологічна процедура для обличчя 2020 | NewBeauty
Наступний запис
Альона Саромицька про поєднання Hydrafacial® з іншими апаратними технологіями | думка експерта
Меню