Весна починається яскраво в учасниць спецпроекту, організованого ексклюзивним дистриб’ютором апаратів HydraFacial® спільно зі Школою моделей Галини Бурнишевої «New Mature Models».
Головна ідея проекту – це розкриття жіночих енергій, талантів, здібностей і потенціалу для жінок у віці 40+. Засновниця та ідейний натхненник проекту «New Mature Models» Галина Бурнишева кілька місяців тому стала обличчям міжнародного проекту для дизайнерів і фахівців сфери б’юті і фешн «European Fashion Union». Галина Бурнишева в 67 років стала моделлю і переконана, що вік не привід відмовляти собі в догляді за собою. Виглядати чарівно незалежно від цифри в паспорті їй допомагає голлівудський догляд на апараті HydraFacial®.
Відкрила для себе і вже встигла полюбити цю чудову косметичну процедуру HydraFacial®, яка поєднує в собі глибоке очищення, зволоження і делікатний пілінг.
Навіть одного сеансу достатньо, щоб побачити результат – чиста, природно гладка і сяюча шкіра. Це особливо важливо, коли тобі потрібно терміново підготуватися до фотосесії або важливого заходу.
Галина Бурнышева

Запатентована апаратна методика лікування, омолодження, зволоження й очищення шкіри відзначена безліччю нагород і популярна в 80 країнах світу. Ефективність та безпечність процедури HydraFacial® підтверджена незалежними клінічними дослідженнями. Офіційним представником і ексклюзивним дистриб’ютором апаратної технології HydraFacial® в Україні, Польщі, країнах СНД і Балтії є компанія BMED International. За день до зйомки кожна учасниця зробила процедуру HydraFacial®. Уже відразу після першого сеансу шкіра моделей виглядала чарівно.
Ніжні весняні образи створювали і продумували професіонали найбільшої мережі салонів краси Backstage Beauty & Refresh спільно із стилістом зйомки, засновницею бренду ISED (від англ. «I sin every day», тобто «Грішу кожен день») Анастасією Полюхович. Бренд ISED – про маленькі щоденні витівки, такі, як красивий наряд, легкий флірт і шлейф чарівності жінки. Плаття бренду підкреслили грайливий настрій зйомки.
Мені подобається підкреслювати і розкривати жіночу красу. Це є головною мотивацією. Переконана: якщо жінка щаслива – щасливі всі! Я не стверджую, що жінку роблять щасливою одяг або аксесуари – АЛЕ! Те, як вона виглядає і відчуває себе має велике значення.
Анастасия Полюхович
Сама зйомка проходила в чудовій атмосфері єдиного агентства аромабрендінгу на ринку України «KamanA Perfume Store». Унікальні аромати простору вплинули на емоції учасниць школи моделей 40+ і допомогли розслабитися перед об’єктивом камери відомого фотографа Євгена Зінченка.
У проекті брали участь: Галина Бурнышева, Ирина Розова, Татьяна Морозова, Инна Шведко, Наталья Лазебникова, Татьяна Нестерова.
HydraFacial: https://www.instagram.com/hydrafacials/
NEW MATURE MODELS: https://www.instagram.com/new_mature_models/
ISED: https://www.instagram.com/a_ised/
BACKSTAGE: https://www.instagram.com/backstage.ua/
Kamana Perfume Store: https://www.instagram.com/kamana.ua/